多謝你呀老婆...
你呢篇日記其實係一份好好既禮物...
我真係無諗過你會咁樣寫比我...唔知你係米真係諗左成晚呢?
我果篇好快架咋....開左個頭就係咁諗到
尋日你話有機會見你而無對你作出咩行為既話你會亂諗野
傻瓜...我只係怕第一次就有咩行為既....你唔會覺得我係為左呢樣而見你架咩!?
不過聽完你講果個夢之後我好似就無發過夢....可能有但一d都唔記得
可能真係好累.....
老婆...我真係好想同你一直咁一齊落去
艾粒u so much!!