活著有你多好呀老婆仔...
今日係我唔開心既時間...一諗起你
一個sms就令到我舒服返d
見到你個sms....雖然係得3個字
"你累嗎?"一個小小既問候...一個小小既關心
我就忍唔住喊左出黎.....你既一切都好似有魔力咁
都可以令我既情緒變返好....舒發都出黎
老婆多謝曬你呀
我愛你