而家係30/11 6點28分
3日又3個中
莎莎你究竟點樣....係米有咩事
如果果個sms果時可以話比我知你有咩事無左個電話又無得用電腦
咁我都安心d....至少知道係咩事
而家....
我唔想咁擔心你...我知係我傻...成日都係咁
咁無自信亂諗野...但我唔記得係米第一次咁樣
咁耐都唔知咩事...無你電話sms...乜都無
我唔敢成日係msn問你sms比你...驚煩到人...
希望你快d可以搵返我la....
打呢篇日記都可以令我心情好返小小...有地方舒發出黎