終於有返個電話la你...
終於聽返你把聲la
今日sd比你果個特別既sms係真架
無陰你架
果個人真係你最中意果個架波
唔通唔係咩........
雖然話果個人係屋企有事先係你home住住先
但係我都好唔中意佢呀!!!
整到你唔打得比我...blog又唔打得
我要咀咒佢!!!!
就.....食親野都會咬到自己個咀!!!!