唉.....估唔到生平第一次送禮物比女仔
2選1都選錯= =
真係應該送第2樣比你.....咁樣選
等於好似無得戴一樣
點解會錯d咁既野....敏感....
原諒老公唔夠細心
如果果時唔係打緊邊lo...我諗我真係會同你講好耐
老婆老婆老婆老婆...而家叫返曬=3=
下次一定唔會再衰架la!!="=
不過聽到你把聲精神返...所有野都夠lu
睇返我xg呀...有d相....幾得意架
www.xanga.com/davy2005