希希板板=.=""


個人資料
HeisonChu
暱稱: 朱仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
1年4月
2008-09-06
2008-08-01
2008-07-13
好想好想..好想好想.....
日誌分類
全部 (79)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
尚無任何好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 79
留言總數: 118
今日人氣: 1
累積人氣: 1560
搜 索
RSS Feed

2008 年 2 月 4 日  星期一   晴天


好凍既新年.... 分類: 未分類

就黎新年la
希望上呢個blog既人都會開開心心la

呢個好短既假期我諗都會好悶咁過
溫書吧....真係想"屎"

好似好耐都無搵過你咁
不過我知道搵黎都無用....唉...
希望你旅行開心平安la

 

呢篇其實係見耐無打先打下的....


 






訪客留言 (返回 HeisonChu 的日誌)


ki_ki729 於 2008-02-12 10:31 PM 發表:
halo﹏多謝你黎我個blog留言唷﹏''
^^新年快樂唷﹏''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



panda18 於 2008-02-08 11:31 PM 發表:
恭 喜 發 財 ! 利 是 逗 來 ﹋俾我俾我≦
給你一個大利是﹋Cm*(我未結紛架~!)
請去我個blog睇下啦~
http://blog.qooza.hk/panda18
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



windia121 於 2008-02-08 08:58 PM 發表:
其實...你可以多D去人地到留CN..咁你好快..
就會識到好多朋友..
新年快樂...心想事成丫..^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



windia121 於 2008-02-05 05:51 PM 發表:
對吾住丫..我系咪遲左黎...??
不過吾緊要喇..我都希望你開開心心..
新GE1年..新GE開始XDXD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]