唉......成個星期la 點解你仲未on 過msn仲未sms我乜消息都無 究竟係米發生左咩事定係你個旅行真係咁多日架 點解我一開始無問到架!!
死蠢死蠢白痴白痴低b低b
唉.....好灰既幾天 無事做.... 你幾時先返黎呀