| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 26 日 星期五  | |
勁爆笑 |

今日要當值,不過我勁唔想囉!無計啦,都要當嫁...午息果時比我見到呀謝嘉愉係咁推呀衍衍,so我落到去綠草地之後,就係咁推呀謝嘉x,總算同衍衍報左仇^v^不過我同菁發覺呀小恩子咁耐都味落黎,就由後梯上去圖書館睇吓見唔見到佢,唔知係咪我當黑啦!上去果時呀妖精咁啱落緊黎,仲比我聽到一個低b仔講左d好低ge野:入xx啦!xx好有前途嫁...(好低能呀!!)點知上到去圖書館,呀小恩子又唔係圖書館...無奈..之後呀魚就show佢果條值幾億o既tissue比我地睇,不過佢好抵死,比呀林碧x搶佢張tissue,仲要「斯」開佢tim,不過到最後都係無「斯」到...好失望呀!!唉!聽日要風紀訓練日,肯定會熱死啦.....
|
| 刊登時間︰2006-05-26 04:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 25 日 星期四  | |
大新聞 |

今日小息無落去操場,咁我就同菁,恩and謝去左圖書館,點知原來呀魚係圖書館睇緊一個廣告,咁我地緊係啦!!好好笑呀!!之後午息,我本來就係落左去操場,不過因為太熱,so又上左圖書館。之後就黎打鐘果時,又同呀嘉落去排隊...排隊上去果時,比我見到「賓郎」,so忍唔住笑左出黎...上到去課室,呀魚就同我講,話呀陳xx就要佢當6c,6d,6e其中一班,真可憐!!!上中文堂果時,呀ada就話比我地知,原來6c有一個男仔鐘意呀魚...so我地依家就係咁叫佢做「高b嫂」!!
好開心呀!!終於可以報到仇啦!!! |
| 刊登時間︰2006-05-25 04:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 94 | »
|