| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 27 日 星期六
- ` 沒有了感覺 愛也會麻木* =] |
| ‵排球比賽! |
-□-''半夜發高燒,,,勁驚明天排球比賽打吾到!!!
▲早時食左退燒藥好番d la,,
o古o里俊&女人南&黃朗B都系度,,,無奈ING比賽果時好有精神BUT 輸左!!-.-''
食完下午就返SCHOOL睇102xxx,,,睇到我都份作!!!
■去到場地~!我而見到SHERMAN佢地系度打BALL...冇叫佢地就走左LA..
佢地入左黎一陣就比賽...比賽果時本來冇咩心記,,,咁翹又發起燒黎
○打打下就冇咩野LA...佢地又話5幫我地打氣!!到頭來又系打....
不過我真系好THX''又黎果D人&幫我地打氣既人>>
可能冇你地O既打氣可能未必WIN?!
雖然,,,入吾到圍....但系而經好開心LA..
佢地請飲野....走果時影相----HAPPY
''走果時佢地又話答的::後來都冇答廢的!!@
返到彩雲去左聊天室玩....
▼〝我吾知點解你地話吾NIKE我地講''一年半截''...我地都冇講LA..
但我地叫佢地吾好同潘xx&同佢玩O既人!!!好難咩!!我果時真系好嬲''小小O既'要'求'都'做吾::勁心淡LOR..
‵我覺得泥排D BOY 吾同曬LO...
|
|
din tiMe '' *:2006-05-27 09:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
* my Love Will Get You Home <3`
♥`我所愛;' 我不改 <3`
« | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | ... | 235 | »
|