| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 9 日 星期三
- ` 沒有了感覺 愛也會麻木* =] |
| COME BACK` |
我終於從死亡道路返來LO...好HAP AR-!!
轉左3程車19M`92`94`想死AR=)
行去都要20分鐘..系咪露AR,.,,,..,
野食就麻麻LA*玩埋果D集體遊戲!!
最最最麻煩系果個咩食水果..同埋一定要食曬西瓜..會吾會有紅藥水AR*
夜晚,,,系最慘o既時候!!系要行山''又冇帶電桐''
你地知吾知我地由8:45行到11:30..行到腳都冇LA..
最好笑系..要我地自己行o既時候...有五個哥哥扮鬼''客''我地AR`
我驚到牙MA..都吾應得LU....
熙姐走左去打人!!!
果段山路咩野都有...青蛙`蛇蟲鼠蟻`山頭又多''
終至一句講曬...難行!!!
夜晚成晚''份''吾着...成晚冇''份''勁`!
我咁大個人第一次成日冇''份''玩到天光!!!
正*我地同D男仔一間房-V-
我又系第一次同男仔同房炸`
都吾明點解小學CAMP吾可以男女一間房..咁先好玩AR`
系度講埋D笑話...有話打得多飛機會吾會高喎*!!
有一個男仔...被一個牙SIR同佢''份''...最後系冇得''份''*
夜睌玩到勁KAI AR?!痴曬線AR..
個男仔好好笑AR..成日得個聽''又笑埋一''份''喎!!
個x少狂被我地打!!
5:30去睇日出...好靚AR**
我都系第一次睇日出炸!!!
後尾玩水蛋...痴線幾熱AR...系度''餃''野!!!
玩水蛋都吾濕身吾好玩!!!
1:45就走LU..."系車果度KAI 左!!!
4:15先BACKHOME...冇門入AR...>''<
打日記都打到我ZZZzzZ
|
|
din tiMe '' *:2006-08-09 04:57 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
* my Love Will Get You Home <3`
♥`我所愛;' 我不改 <3`
« | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | ... | 235 | »
|