點解好似咩都同我作對咁既,,
所有唔好既野一齊黎哂,,,
唔識同班同學相處,,又唔識同細佬溝通.........
想做既野又做唔到...
突然間發覺自己好失敗..
成日叫人唔好咁悲觀,,
原來自己都係一樣