yo!!今天無第一次係度打網誌啊happy^^
我今日一直都係係home度聽下歌睇下書~~咁就過左一日.
不過我係msn到見到進on左 , 我果陣個心卜卜咁跳 , 好鬼死緊張>3<係學校都無咁緊張我都知點解.......都就黎聖誕節啦 , 今年都唔知仲送唔送禮物俾佢好.俾又唔知用咩理由好~~唉........不過我琴日聽到佢d fd話佢聖誕節要大6T.T唔知係咪真既呢.........
如果係真既咁我就有兩日見唔到佢啦......唉......
不過天日我會同d 去買聖誕party既野食 , 期待ing^^
好啦唔打啦 , 食飯先^^
|