今日返學,
我地要調位,
我最吾想的事要發生喇><
我地要順學號坐,
好在我的fd在我後面,
本來佢吾係坐我左手边,
因為佢坐最後,
佢話睇吾到,
的確佢前面個個人好高,
因為佢實在太........
唉!!算喇兩個月後就調位,
我忍耐下喇><
冇耐我班主任叫我同佢調位,
個個位仲衰,
我就話死都吾轉,
哈!!!我班主任有俾我吾轉,
Happy!!!!!個個人同Sir講話我同我個fd傾<計>,調佢位喇,
係呀我係傾計呀,点呀,關尔咩事><
我個個SIR有吾調我位,佢話佢傾計的話就話我,
哈!!!!
我現在的位--------桌子,
張桌子之前用的人就是-------------------------靜欣呀,
哈!!!!!!!我同MY FD真有緣^^
我個個科學SIR,
我地都話無拿書,点會有作業呀!!!
佢仲要問,
我同我班fd講,
我話有冇人會咁做,佢話有好似佢咁個d外星人咁@.@
............................................................88...............................................................................

















