終於去完camp,打番D野先!
第一日,甚本上無乜野做,紮下營,就無乜做。夜晚,四個男仔(包括我),打下邊爐,食下杯麵,然後就玩啤牌,玩左超耐,玩到一半,胖潘突然指著個天,講左句廢話,四條友齊齊望著個天,嘩!流星呀!嘗試過許願,唔成功,個願望係乜我唔講(玩左整晚無贏過)。之後,就去番營到睜大眼,等天光。第二日,食完個早餐,就去遠足,勁上斜,夜晚玩黑夜獨行,邊聽歌,邊行,無幾耐就行完,唔刺激。個晚,我係同王惠詩、譚佩詩同王惠訓,王惠訓我隔離,王惠詩、譚佩詩訓上面,look下譚佩詩D書(當然我又有玩啤牌之類),就訓左。第三日,食左個早餐左右就番黎啦!
基本上,三日都係到遠足。第一日行去營地要行山,第二日活動係遠足,第三日番黎要行山。去camp個幾日,好掛著xxxxxxxxxxxx。呵呵!這三日,我得到:曬傷,拉傷肌肉,膝頭好痛(加上舊患),勁俾蚊咬…… 一句講到尾:重傷
So,我今日無番去練波。(我都唔想嫁)
|