原本尋日打算今日去游水,但由於要早d起身同媽媽陪沚齊去醫院覆診,so都冇去到...之後去到醫院都只係三點,沚齊就睇3:15,所以等左一陣先入去...之後同佢去度高,磅重,重有係佢至驚既量血壓,哈哈,唔知重咩,今日佢竟然自己話去量.超乖,錫哂沚齊
,量完重周圍同人講:我唔喊架~我心諗:有咩好驚呢?!小朋友既心態真係難明,咩都驚餐死...另外波波要快d好返啊,佢又發燒喇,一發親燒就係咁發脾氣,係人都怕左佢,快d變返平時活潑可愛既波波啦~~~

後來因為五點要返嶺南聽講座,so打算同媽媽say bye~但之後peggy佢打黎話亞da佢地原來唔去,最後我都冇去度聽...但我竟然俾亞mo既絕招引誘左上去亞da 屋企,佢既絕招就係:鋤大Dee~~
過到去置樂去左搵佢地,之後就一齊上去da家鋤dee,玩到差不多八點,我地先有意思去食飯,於是我地就去左吉之島既肯德基度食...重俾我撞到Ruby啊~哈^^
食完周圍行左一陣就返歸lu~~
聽日又要返早喇...唉...
|