今日又係返早,但因為搭果架死人506,攪到又遲左十分鐘先返到去....之後都冇咩野,但Patrick佢今日派左兩組既innovation既project,但就未派到我地~唉,好鬼驚,因為Patrick佢話我地班有好d人做漏左好多野,而且佢會當住我地全班面前講講我地份野,超驚囉!!而今日都有一組人肥左,希望我地千祈唔好係第二組啊...不過唔知聽日會唔會派埋我地果組呢?!
之後普通話都係咁過啦,但我check過既attendance,超忟水囉,
因為我已經爆Quota,即係已經有六堂冇返喇...諗諗下,我都好似冇邊科冇爆quota lu....不過剩返既日子都唔係好多,希望捱得過啦....哈
Lunch我地去左大姆指,然後就返去上IBO lu,又如我所料,上堂冇耐又訓左,仲要發左兩個夢添~
之後就係亞達同亞業既present,但我都冇咩點聽,因為我自己果份都未攪掂,雖然我五月先present,但都要爭取時間睇下自己份notes...跟住問埋Billy野就同亞介一齊搭車返歸lu~
返到黎攪個日記都攪左好耐,唉,<side>左成晚時間...
|