超眼訓囉今日..又係八點好準時咁起身~返到去上中文堂連亞sir都問我仲咩今日咁準時,呵呵~下學期開左咁耐學,我都係第一次成個星期返齊哂所有堂,happy~原來自己係做得到架~~
上ICEM我,da,mo&介又鋤dee,不過只係網上面既NetBig2姐...哈~我地玩到好嘈,原本kanny佢播緊video俾我地睇,但最後都熄左,佢話我地,佢有佢播,我地有我地玩咁...雖然係事實,但都好似好衰咁tim~
lunch 我地因為要去個死人pk'腦細'到影印,但佢攪左成半個鐘先話開唔到個file,妖,之後我地就去左置樂影,但當時已經1:55pm,我地又未食野,之後又要返IBA,好趕,但因為我爆Quota既關係,所以亞da同亞介就留o係果度整埋先,而我就同亞mo and Peggy返去先...好在最後大家都冇遲到~Yeah~而我地break就落左去食我地既lunch~
跟住上IBA講HRM 既Assignment,開始有D頭緒喇...要o係依個假期做好一大半先得~~放學我就同亞MO死左去圖書館,我就去整個中文,因為要趕住五點前交,所以要快手快腳...交完之後就一齊去左搵HRM D書,大家要加油啊~唉,不過我自己都有3本未睇啊...
後尾我地去左仙跡岩飲野,hea到六點幾,就一齊去置樂,因為亞mo and介要睇碟...最後就同亞介一齊搭小巴返屋企lu~~
今日要早d訓先得,錄起創世記聽日睇先~~

|