麻Q煩依幾日都上唔到網,唔係,係上到網但開唔到網頁至真...今日先攪得掂,激死...之前果兩日都o係屋企訓到死左...但有樣好事,就係我做好左IBA既第一,二(一半)題喇,好開心啊,但打算搵多少少資料再加多d野,而且都仲有d野唔係好明...要返去問問d勁人先再做...哈哈,至少之前定既目標,自己都做得做...
講返今日,九點半起身,但一起身就條頸就好痛,唉...之後就出發去游水~之前都話有加姐陪我,但今日就自己一條友去,可能個<背狼>太重既關係,行去泳池果條路,,已經係超攰囉,但自己一個人果種感覺好正,冇人煩住哂,好有果時自己去日本果種feel,之後去到十點半,游到十一點幾,攪掂哂十二點就走lu~去左搵媽媽佢地食lunch,之後返到屋企,由於太累既關係, so 又去左訓晏覺,睇黎今晚都唔可以早訓la~~