諗返星期五果晚真係<火羅 火暴> 囉... 各位...對唔住啊....失禮哂了!!但各位就做下好心,唔好再提返依件咁<火羅>既事了..thx ar! 成身都魚哂咁濟....隻腳魚魚黑黑咁...得人驚....不過好彩既係,當晚發生既<火羅>事,自己都唔只係記得6,7成到啦...哈哈~~
而今日呢,就如常起身返工,好眼訓....但好在夠忙,如果唔係時間會好難過的。
遺憾既係今日又short $$了....大拿拿short左$40....唉....正負零既Hidy去左邊?!
放工就即刻返左home了,因為要做功課啊....唔做的話,我會死得好慘的....
最近好多野煩,煩惱快d遠離我吧....滾開