因為今晚要做埋最後既HRM,怕冇時間打啊..so要早d打左個日記,
今日又係hea hea hea...一早返去上iba,講左成堂個business proposal,悶到死...之後上普通話,得好少人返,但就要出去每人present 一分鐘,講自己既優點...哈哈,於是我就講左個事實,就係話我係一個對小朋友好有愛心既人喇,yeah!

之後lunch就去左金x邏食,由於係Togo既生日,所以今日肥溫佢地都有一齊食...之後就上IBO lu~都冇咩野,但今日成堂都冇咩點訓(出奇地) ,放學去寄埋封信,俾身在TW既chritine姐,就同亞介一齊搭車返屋企Lu~
P.S.希望今晚做好D個HRM啦,聽日交完之後,就要做IBO既Project喇...五月簡直係恐怖既功課月~數一數...Total係有7個projects,4個test...呆哂...救命呀...
死啦,仲有...可能仲要返工...
|