由於尋日終於嘔心瀝血咁嘔
左份HRM出黎後..元氣大傷,所以今日冇返到中文堂...實在太眼訓啦,原本都起到身架,但諗諗下,返到去又係訓...而且中文都仲有Quota,大不了咪做高危分子...所以就繼續搵周公~
訓多兩粒鐘就死返去上Icem,我地鋤左一陣dee,之後做左個mock,hea下就落堂了....一齊去左茶軒食lunch,今日有好多人一齊食,有成17個人...但我,peggy and da去完toliet 出黎,坐低睇睇個menu之後,最後都係決定走人,因為D野次次去親都係果D野食,而且又唔係好食...於是就叫埋亞mo and togo一齊去KFC食....
食完就返去上IBA了...見到Patrick入黎,又見到自己d功課,我地就開始緊張喇...patrick話我地班有2組70幾分,1組40幾分,1組30幾分,佢一咁講已經知冇行...因為對我地有威脅既對手剛剛有2組...而我地....最後...果然...唉...

不過都好在唔係30幾分....但我地都down down的...自己真係估唔到會唔合格囉....我覺得自己有俾到心機去做...諗住至少都會合格...好可惜...亞mo同我地講,話我地要拎多2.4分先合格...唉,真係好唔開心!!我知道冇人想拎依個分數,但依個時間亦都唔係推卸責任同怪責人既時候...我地黎緊既係要做好剩返果D功課...不過上兩次都好似係咁講,最後都只係得出D咁既結果...到底係自己能力有問題定咩呢...黎緊要交既係Ibo...要加油了...唔可以俾人睇死的!!愈接近谷底,愈要發憤啊!!

定立目標:依個星期六,日要睇哂Ibo份野!
|