今日係媽媽既生日..happy birthday~不過之前都仲係同緊媽媽佢冷戰中,但經過今日之後,我相信冇事既
唉,我覺得自己依排一日到黑都發脾氣,咩事都發顛,愈來愈覺得自己好恐怖...少少野就可以困自己o係間房成日唔出聲,唔通我真係自閉既?!...有時覺得自己真係好似外星人咁...唔係好識同人溝通同表達自己,永遠都只係活o係自己世界度咁,自己諗自己野,完全唔理人地既感受...唉...
講返正題,我地去左<萊茵河>食,亞彤佢地都有去,但去之前我就buy左份禮物俾媽媽,就係一係個好靚靚既擺設再加一個蛋糕,而加姐就送左部電話,亞彤佢就送左隻手錶...哈哈,都幾happy呀~一路食野,間餐廳仲一路播基仔d mv...so特別開胃啊~之後我地食埋蛋糕,九點幾就走lu~但爸就因為要車媽媽and許生佢地返去先,所以我就同加姐and亞彤行左一陣先返去...唉,去左izzue睇衫,有好多衫都好想buy,但冇money...點算...之後咩都冇buy到就搭西鐵走lu~返到黎hea左陣就繼續我既IBO了!!
直至夜晚三點為止,16張紙先睇左5張,有排攪喇...d雞腸多到嘔茄,查字典都查到想死...help me~
|