Hidy and Leo Ku Diary
如果一個人一輩子只能分到

一塊叫做幸福的蛋糕

寧願一小口很小口品嚐味道

不想過癮的一口吃掉...

Photos:

http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/hidyloveleo/my_photos
Hidy
暱稱: 古飄飄
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見
快快快
自以為是
遺憾
social dance
文章分類
全部 (300)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 300
留言總數: 232
今日人氣: 2
累積人氣: 10923
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 28 日  星期二   晴天


Pass Pass Pass~ 愉快 分類: 未分類

Pass Pass Pass~

今日終於係考車既日子lu,好似唔係學左好耐咁,好快....

約左師傅10:30,但自己就7:00幾自動扎醒左lu...可能太緊張既關係吧!~~之後去學多個幾鐘,就去考了.....真係好驚,不停咁同個師傅講我好驚好驚.....原本我係考11:55,但就11:30就可以考了,而且今日都有幾多人都同我一樣係考路試的!~

一開始<泊位>,照住我平時既方法泊,但唔知發咩瘟囉,原本我平時only對泊位有信心的,但當我停左架車時,就發現好似歪左少少,於是亞sir就落車睇左一陣,就叫我開車走喇.....最慘係唔知得唔得呀ma,個亞sir黑口黑面喎,勁嚴肅囉!!so自己都打左一半輸數了...而且亞sir叫我行既果條路竟然係冷門果條,真攪笑,不過都冇咩問題....到我最驚既<掉頭>時,平時成日都俾師傅話既,今日又出奇地順利 ....之後就返返考牌站lu....好快就考完!!

一落車,我就即刻問個師傅我泊位係咪好差,佢話:唔係呀,幾好呀,只係向得唔夠後姐,不過您差好少好少就踏住條界fail架喇...但我又剛剛好,冇出到界,哈哈....真係有驚無險!!之後就入去等出result....超級緊張,等左一陣,佢就出黎問我:您學左幾多個鐘呀? 我話:50hrs! 佢即刻好似好大反應咁下左聲,我再講:我學左50個hrs!! (其實我都唔知點解,之前師傅叫我,如果亞sir問我學左幾多個鐘的話,就講話自己學左50hrs,當時我聽到自己都笑左出黎囉!!)....之後另一條友就同我講話得喇and <您pass呀!!>

一出到去,就同師傅講我pass左喇,佢就好攪笑咁話我一泊好位,就叫糊!!因為佢知道我會有好大機會pass,哈哈~仲要佢話考我既亞sir係好嚴格的,如果換左第2個,就可以肯定話我會pass,但依個就唔肯定啊~但都俾我...Yeah,好勁呀我~呵呵

真係勁開心呀~一take 就pass喇,yeah yeah yeah~下星期拎左牌之後就可以楂車喇,不過自己始終都仲有d驚驚地,話哂都冇左個師傅旁住ma,而且自己好似楂慣左Van仔,我怕唔識楂私家車囉~~

今日發生既事,可以列入我既人生中的大事件之一啊,呵呵呵呵






訪客留言 (返回 Hidy 的日誌)


manlwm 於 2006-03-29 05:49 PM 發表:
你成日就係得考路試=.-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Of Course~^^
Posted at 2006-03-30 12:06 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]