Pass Pass Pass~

今日終於係考車既日子lu,好似唔係學左好耐咁,好快....
約左師傅10:30,但自己就7:00幾自動扎醒左lu...可能太緊張既關係吧!~~之後去學多個幾鐘,就去考了.....真係好驚,不停咁同個師傅講我好驚好驚.....原本我係考11:55,但就11:30就可以考了,而且今日都有幾多人都同我一樣係考路試的!~
一開始<泊位>,照住我平時既方法泊,但唔知發咩瘟囉,原本我平時only對泊位有信心的,但當我停左架車時,就發現好似歪左少少,於是亞sir就落車睇左一陣,就叫我開車走喇.....最慘係唔知得唔得呀ma,個亞sir黑口黑面喎,勁嚴肅囉!!so自己都打左一半輸數了...而且亞sir叫我行既果條路竟然係冷門果條,真攪笑,不過都冇咩問題....到我最驚既<掉頭>時,平時成日都俾師傅話既,今日又出奇地順利
....之後就返返考牌站lu....好快就考完!!
一落車,我就即刻問個師傅我泊位係咪好差,佢話:唔係呀,幾好呀,只係向得唔夠後姐,不過您差好少好少就踏住條界fail架喇...但我又剛剛好,冇出到界,哈哈....真係有驚無險!!之後就入去等出result....超級緊張,等左一陣,佢就出黎問我:您學左幾多個鐘呀? 我話:50hrs! 佢即刻好似好大反應咁下左聲,我再講:我學左50個hrs!! (其實我都唔知點解,之前師傅叫我,如果亞sir問我學左幾多個鐘的話,就講話自己學左50hrs,當時我聽到自己都笑左出黎囉!!)....之後另一條友就同我講話得喇and <您pass呀!!>
一出到去,就同師傅講我pass左喇,佢就好攪笑咁話我一泊好位,就叫糊!!因為佢知道我會有好大機會pass,哈哈~仲要佢話考我既亞sir係好嚴格的,如果換左第2個,就可以肯定話我會pass,但依個就唔肯定啊~但都俾我...Yeah,好勁呀我~呵呵
真係勁開心呀~一take 就pass喇,yeah yeah yeah~下星期拎左牌之後就可以楂車喇,不過自己始終都仲有d驚驚地,話哂都冇左個師傅旁住ma,而且自己好似楂慣左Van仔,我怕唔識楂私家車囉~~
今日發生既事,可以列入我既人生中的大事件之一啊,呵呵呵呵

|