Hidy and Leo Ku Diary
如果一個人一輩子只能分到

一塊叫做幸福的蛋糕

寧願一小口很小口品嚐味道

不想過癮的一口吃掉...

Photos:

http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/hidyloveleo/my_photos
Hidy
暱稱: 古飄飄
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見
快快快
自以為是
遺憾
social dance
文章分類
全部 (300)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 300
留言總數: 232
今日人氣: 3
累積人氣: 10854
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 6 月 10 日  星期五   晴天


考哂喇~~終於有覺好訓~ 驚訝 分類: 未分類

唉,溫Ibo.....由尋晚到而家,冇訓過~7點就o係張床度起身,打算同亞媽去食個早餐先返去考.....但唔知仲咩成晚個胃都好辛苦,係咁打咳...又想嘔咁,絕對係因為個杯咖啡同埋食扒王既關係啦....食左件壽司就去搭車lu,諗住食左野會有野嘔,但都只係嘔黃膽水~

之後十點鐘就返到去lu~係咁背係咁背,好多野都記唔入腦...都預左死...不過我都盡左自己最後既努力去溫~~~~之後一開考,睇到份卷,將記得果d都做哂先..不過又出奇地,自己long Qs可以記到八成囉~~哈哈~而由於我冇點溫Short Qs,只係睇左dd~ so 大部分都係自己吹水多~~之後做到夠鐘先交卷,不過中間做卷既時候真係好眼訓, 咩都諗唔到囉,so訓左一陣~~keke~仲有發夢添啊....


之後考完我地同人四圍影相~~好攪笑-->五星戰隊~~~~之後Lunch我地去左仙跡岩飲野,之後2:30我就同亞da上去柏麗整2305度整負離子啊~~我地仲o係上面見到亞魚同亞雪佢地~哈哈~不過我就整到八點先走得,而亞da就早d,佢七點就可以走lu~~一坐坐咁耐,而家個pat仲好鬼痛.....仲要佢一路剪,我一路鐘眼訓,超攪笑~~~都ok啦今次整得,我覺得果度d人幾好,幫我剪果個幾細心~~


跟住就返碼頭同媽and姐吃飯~食完就返黎lu~而家一路打依篇日記, 一路鐘眼訓....睇黎我要早d抖抖先得喇.......終於考哂lu~~岩岩果個星期真係冇覺好訓囉.....而家輕鬆哂lu,要開始準備台灣之旅d野喇~~仲有期待星期日既function,thanks Peggie陪我去啊~






訪客留言 (返回 Hidy 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]