唉,溫Ibo.....由尋晚到而家,冇訓過~7點就o係張床度起身,打算同亞媽去食個早餐先返去考.....但唔知仲咩成晚個胃都好辛苦,係咁打咳...又想嘔咁,絕對係因為個杯咖啡同埋食扒王既關係啦....食左件壽司就去搭車lu,諗住食左野會有野嘔,但都只係嘔黃膽水~

之後十點鐘就返到去lu~係咁背係咁背,好多野都記唔入腦...都預左死...不過我都盡左自己最後既努力去溫~~~~之後一開考,睇到份卷,將記得果d都做哂先..不過又出奇地,自己long Qs可以記到八成囉~~哈哈~而由於我冇點溫Short Qs,只係睇左dd~ so 大部分都係自己吹水多~~之後做到夠鐘先交卷,不過中間做卷既時候真係好眼訓,
咩都諗唔到囉,so訓左一陣~~keke~仲有發夢添啊....
之後考完我地同人四圍影相~~好攪笑-->五星戰隊~~~~之後Lunch我地去左仙跡岩飲野,之後2:30我就同亞da上去柏麗整2305度整負離子啊~~我地仲o係上面見到亞魚同亞雪佢地~哈哈~不過我就整到八點先走得,而亞da就早d,佢七點就可以走lu~~一坐坐咁耐,而家個pat仲好鬼痛.....仲要佢一路剪,我一路鐘眼訓,超攪笑~~~都ok啦今次整得,我覺得果度d人幾好,幫我剪果個幾細心~~

跟住就返碼頭同媽and姐吃飯~食完就返黎lu~而家一路打依篇日記, 一路鐘眼訓....睇黎我要早d抖抖先得喇.......終於考哂lu~~岩岩果個星期真係冇覺好訓囉.....而家輕鬆哂lu,要開始準備台灣之旅d野喇~~仲有期待星期日既function,thanks Peggie陪我去啊~

|