今日訓到晏晝四點半先起身,我覺得自己真係好勁~可以訓到咁晏~~hehe~可能真係太攰喇... 之後起左身冇耐就要過去許太度,因為我地今晚成家人會同佢地一家一齊做節~之前打算一早過去打一陣牌,但可惜我咁晏先起身....
之後過到去,hea到七點就開飯lu~亦都係我既第一餐黎~~都食得幾飽,之後食完睇左陣電視我地就開始打牌lu~由八點幾打到十二點幾,嬴錢啊今日~嬴左三十幾蚊~lucky~
之後我地又play大富翁~玩到剛剛三點先返過黎~打埋日記就訓lu~因為聽日要早起身,要去基仔function~要早d去霸位~哈哈~期待啊~
P.S. 尋晚訓覺發夢見到基仔,佢仲問我做咩依排黎咁少Function等等依d問題~好開心啊~如果係真就好lu~~~~