今朝一早就有幾個電話打黎....訓得唔係咁好....但自己又好攰,至憎
....之後十點幾就起身,因為約左個髮型師十一點幾去整頭....不過洗完臉之後都係好眼訓,so坐左o係度訓多左半個鐘.....之後去左銀行拎錢就搭車過去~~整完都兩點幾lu~約左亞da and Peggie打算一齊出黎睇衫and睇戲~不過亞da唔舒服,我地就送左佢返屋企先~~之後我同Peggie就行左一陣,買左d野就去凱都睇五點幾果場既<Mr. and Mrs. Smith>~~
<Mr. and Mrs. Smith>超好睇囉~~真係愈來愈like Angelina Jolie~又靚又sexy~連女人睇到都覺得佢靚and正啊
~佢同Brad Pitt 真係好鬼襯~~不過我個人認為佢o係套戲度係做得好過Brad Pitt的!!成套戲都幾好睇,中段佢地兩公婆仲o係度打黎打去~哈哈,我覺得好攪笑
~~依套戲我都係因為Angelina Jolie先入場睇既,果然冇令到我失望~依套戲我俾十個讚啊
~Yeah~
之後睇完就返home了~~今晚應該唔睇創世記lu~錄左佢就算,因為實在太攰喇~~~~~~~~~~
剛剛轉左基仔既<我的驕傲>做BG Music
~依首歌我次次聽都好感動的~
條腿駛唔駛咁長and靚啊~又羨又妒

超襯囉佢地

|