Hidy and Leo Ku Diary
如果一個人一輩子只能分到

一塊叫做幸福的蛋糕

寧願一小口很小口品嚐味道

不想過癮的一口吃掉...

Photos:

http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/hidyloveleo/my_photos
Hidy
暱稱: 古飄飄
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見
快快快
自以為是
遺憾
social dance
文章分類
全部 (300)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 300
留言總數: 232
今日人氣: 18
累積人氣: 10869
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 6 月 14 日  星期二   雨天


<Mr. and Mrs. Smith> 驚訝 分類: 未分類

今朝一早就有幾個電話打黎....訓得唔係咁好....但自己又好攰,至憎 ....之後十點幾就起身,因為約左個髮型師十一點幾去整頭....不過洗完臉之後都係好眼訓,so坐左o係度訓多左半個鐘.....之後去左銀行拎錢就搭車過去~~整完都兩點幾lu~約左亞da and Peggie打算一齊出黎睇衫and睇戲~不過亞da唔舒服,我地就送左佢返屋企先~~之後我同Peggie就行左一陣,買左d野就去凱都睇五點幾果場既<Mr. and Mrs. Smith>~~

<Mr. and Mrs. Smith>超好睇囉~~真係愈來愈like Angelina Jolie~又靚又sexy~連女人睇到都覺得佢靚and正啊 ~佢同Brad Pitt 真係好鬼襯~~不過我個人認為佢o係套戲度係做得好過Brad Pitt的!!成套戲都幾好睇,中段佢地兩公婆仲o係度打黎打去~哈哈,我覺得好攪笑 ~~依套戲我都係因為Angelina Jolie先入場睇既,果然冇令到我失望~依套戲我俾十個讚啊 ~Yeah~

之後睇完就返home了~~今晚應該唔睇創世記lu~錄左佢就算,因為實在太攰喇~~~~~~~~~~

剛剛轉左基仔既<我的驕傲>做BG Music ~依首歌我次次聽都好感動的~

條腿駛唔駛咁長and靚啊~又羨又妒

 超襯囉佢地






訪客留言 (返回 Hidy 的日誌)


大師兄 於 2005-06-15 02:44 AM 發表:
你發夢都唔會有佢呢D腳架啦~~~哈哈哈哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我知啊~不過係因為我已經將發夢既時間奉獻哂俾基仔~so我發夢係唔會夢到依d腿既!!
不過佢真係好鬼靚啊~~條腿真係冇得頂~
 
Posted at 2005-06-15 03:01 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]