返左3日工,真係累到想死....一開工就不停做做做,但如果做完自己房d野,又非常之hea.....但d工作好死板,一開房門,做既野又係一模一樣,洗野抹野吸塵執野,間間房如是,日日也如是,而且佢地係非常之仔細咁check您抹得乾唔乾,仲有冇水漬等等,一有少少野又會俾人話......仲要每朝6:30起身,唉,真係好想快d過左依個6月就可以唔撈.....
星期3先有得放假,以後都係逢星期3先至放假,辛苦到想死.....
哈哈,有樣關於酒店既攪笑核突野講俾大家知,但唔知大家知道後仲夠唔夠膽用酒店d野呢?哈哈~~大家一齊估下係咩啦??!!