今日早左起身,因為約左亞da佢地出去再傾下台灣行程,so十二點就起左身lu~ 印埋d資料就出去吉之島lu,但出面不停咁行雷 ,好似爆炸咁啊,我一上車就超大雨,落左車之後上果條天橋,痴線架,d雨水o係個頂度係咁漏落黎囉,好似瀑布咁,仲要有兩條喎,之後行上去m記果度又水浸,都好狼狽囉~
跟住傾左陣我地就轉左去Deli'france坐,其實都冇咩傾,哈哈,都差不多傾哂架喇,so之後就一齊去買左d帶過去用既野,行到六點就返屋企喇~
死啦,成晚個頭都wing wing地,喉嚨又痛,好似作病咁,可能依排太過夜訓喇,係病就快喇,唔好過到去台灣先病啊....
而家係咁聽返基仔既舊歌,好正~