今日終於有時間上黎打下日記,依幾日真係做到好累,而聽日亦都終於放假喇,好好咁休息一天~
而放完假返去就要自己一個人執至少4間房喇...有d驚自己會做唔切~不過都總算學左一個星期,都開始熟手啦,只係有d慢~~
仲有呀,今日教我果幾個亞姐,聽到佢地向經理讚我啊,哈哈~好開心,至少自己既辛苦有返dd既回報吧!!
日日放工,自己成身好似散哂咁,搬床換被單整到隻腳魚哂,隻手又因為經常性吸塵,抹野而脾哂....唉