起身都重係好唔舒服,但要去悅湖幫Christine拎野,so 食完野換衫就行lu~~拎完野之後,去左啟豐租左d碟睇,不過好PK囉,要咩冇咩囉......
之後返到屋企食左D藥就睇碟lu,不過睇睇下就訓著左.....起身食埋飯又再睇過.... 聽日出去攪埋保險D野就OK lu~星期一我地就出發lu~
希望一切都冇事而且最好唔好落雨啊.....不過聽講台灣果邊又落狗屎又水浸....shit....
剛剛轉左基仔既BG Music~依首歌好耐lu,但聽親都好好feel,因為係基仔特登作黎唱俾我地聽架~~