今日off,自己請埋聽日既假,放孖day,不過冇咩特別原因,純粹係為左俾多一日自己休息下.....
另外我地成班同學決定左,返工返埋下個星期就唔做lu,到時就可以脫苦海lu~
希望自己可以快d搵到新工啦~^^