聽日就出發lu,一點起身就開始執野,之後晏d去許太佢地度食飯慶祝父親節,落街買埋d野就上去佢地度lu~上度去鋤左一陣dee就開飯,今晚我地打邊爐啊,正~食完又鋤左陣dee就走lu~因為要繼續執野.....聽日搭早機,五點要起身....o~
個日記聽日開始會暫停六日,希望一切都順利,玩得開心d啦,d lucky要follow me啊,依個Trip係我期待已久啊,返黎先補返今次台灣之旅既日記~呵呵~要早d訓咯~~