Hidy and Leo Ku Diary
如果一個人一輩子只能分到

一塊叫做幸福的蛋糕

寧願一小口很小口品嚐味道

不想過癮的一口吃掉...

Photos:

http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/hidyloveleo/my_photos
Hidy
暱稱: 古飄飄
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見
快快快
自以為是
遺憾
social dance
文章分類
全部 (300)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 300
留言總數: 232
今日人氣: 9
累積人氣: 10860
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 6 月 20 日  星期一   晴天


台灣第一day 愉快 分類: 未分類

返黎喇~Plan左幾個月,六日既台北之旅終於完滿結束。Yeah~今次旅行大家都玩得好happy~等我講返我地依六日做過d咩,去過邊度啦。哈哈

20/6 (一) 一早五點起身執埋d野,六點幾就出發去機場,好在有亞mo媽媽揸車載我地去,如果唔係要仲早起身。我地七點到達,等埋Togo就黎就check in 了,check完in就去食左個m記先入閘lu,我地搭八點幾機,十一點幾就到台北中正機場lu,不過o係飛機上隻耳仔超痛囉,好似想裂開既感覺,次次都係咁...好想喊...但亞da,mo,togo一上機已經sleep哂,只有自己一個人o係到痛...好慘 ...不過一落機就冇事lu~之後出閘段,我地周圍搵車搭去台北,點知有個男人走黎問我地搭唔搭Benz去台北,都只係台幣$1200,於是諗都唔諗就跳上車了~因為兌返港幣都只係六十零蚊一個人,都ok,好過迫巴士啊~~個司機好好人囉,不停咁介紹d地方俾我地知~~^^

之後到了我地既酒店~~~放低左d野後,攤左一陣,鋤左幾鋪dee就出發去<中正紀念堂>,熱到死,行上去條樓梯,真係想死 ....之後去左101,new york new york,華納威秀度行,行完就去左鼎泰豐食小籠包,再食左個好好味既<蔥抓餅>and食芒果牛奶冰,好好味 ~~但我地之後蕩失左路囉,不過d台灣人超好,佢地去到邊都教我地點行,最後都搵到捷運站,不過大家都好攰,而且個身都熱到濕哂。

之後我地去左西門町行,買左好多野食返酒店食,有<亞宗x線>,花枝丸,腸仔,餃子等等~之後返去食完就沖涼lu~沖完之後就繼續鋤dee~玩左陣就訓lu,因為聽日要去八仙swimming~早d抖~






訪客留言 (返回 Hidy 的日誌)


Peggie 於 2005-06-28 09:27 PM 發表:
點解冇相睇o架~
有d齋喎....憫d post番d相嚟睇吓喇~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係既係既....遲少少再post返d相~哈哈
Posted at 2005-06-28 09:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]