Hidy and Leo Ku Diary
如果一個人一輩子只能分到

一塊叫做幸福的蛋糕

寧願一小口很小口品嚐味道

不想過癮的一口吃掉...

Photos:

http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/hidyloveleo/my_photos
Hidy
暱稱: 古飄飄
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見
快快快
自以為是
遺憾
social dance
文章分類
全部 (300)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 300
留言總數: 232
今日人氣: 14
累積人氣: 10865
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 6 月 21 日  星期二   晴天


台灣第二day 愉快 分類: 未分類

第二日
一早十點幾起身(其實都唔係好早),落左去樓下既新光三越food court食野,食左個咖哩豬扒飯,不過d咖哩亞mo話好似合味道杯麵既咖哩味 .....之後陪togo and mo buy泳褲,先再搭車去淡水既八仙水上樂園。搭左好耐車先到,我地差不多兩點先到達,去到即刻換衫出去玩啊~其實同hk以前海洋公園既水上樂園差不多~不過都幾好玩~~

最深刻既就係玩一個坐住水泡玩再由滑梯滑落去既,(hk以前都有)我地玩第一次既時候,我同亞da坐同一個水泡,亞mo and togo就坐另一個,第一round,亞mo佢地落去先,但我同da一滑落去就反左艇 ....跟住好辛苦先上返去個水泡,再落第二條時,又再反多次,前後反左3-4次先滑到落去...最後一次滑,亞mo佢地上左岸,我地都仲未上返去個水泡度,剩係識得o係度笑,亞da上左去又跌返落黎,超好笑!

玩完之後,發覺自己o係所有game中,依個係飲得水最多既....之後我地就再玩多次,換左我同亞mo一組,亞da and togo一組,但點知都係反艇的!!尾二果round我同亞mo個水泡都係背住滑落去的,亞mo好攪笑,不停咁講: 到未呀到未呀? 點知最後反艇不特止,仲要飲左好多水,而且我仲陷到我頭,即刻暈左一暈,仲撞到個膊頭.....唉//.....不過真係好好玩,好攪笑,哈哈~~之後我地玩度差不多五點就走lu~

之後我地就好攰咁搭車返台北車站,之後返酒店放低d野,我走去左搵christine,因為今晚約左佢同connie食飯,之後christine仲帶左亞da佢地去食火鍋,而我and christine就同connie去第二間食~

食左好耐,同connie食飯時,由於佢同佢個男性朋友都係台灣人,so佢要求我都講普通話.....不過整頓飯,我都好少出聲囉...之後就搵返亞mo佢地,一齊出發去士林夜市lu~一到達,亞mo就叫左個大大雞排~不過實在太大了,都吃不完,又食左胡椒餅,又飲左d大大杯既特飲~蠻不錯 ~~之後食完之後,俾我發現到有幾個攤檔d衫都ok~於是臨走都俾我buy到件衫,之後我地就搭的士返酒店lu~因為捷運到十一半就冇得搭了....不過除返開,每人要俾都唔係好貴~~~~

而每晚我地都會玩一個遊戲的,就係大富翁了~我地會將每日大家有份幫對方出既錢,夜晚會黎一個結算。哈哈~好好玩,將d台幣掉黎掉去......  






訪客留言 (返回 Hidy 的日誌)


Peggie 於 2005-06-29 01:38 AM 發表:
咁都好玩..你哋係咪傻o架~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

您講我同亞da?
Posted at 2005-06-29 01:44 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]