今日我地既lunch又係去左隔離既food court食,但今日就食牛肉麵~幾好味
~~由於我地今日係plan好左去北投浸溫泉,so大家都拎左好多野過去,而個喼就留o係酒店,但我個袋都係好重囉!! 北投果度因為要成3點先可以check in, so我地去埋淡水先。
淡水我個人覺得幾好,不錯~風景都幾好~~我地一去就去左buy亞婆鐵蛋先,再buy左杯好好飲既酸梅湯,我覺得幾好飲~仲有亞mo,da and togo佢地食左杯好大杯,好長既雪糕,但睇住佢地食到好<輪俊>,我就覺得我唔食係一個明智既決定,因為佢地話ma ma地,冇咩味道~哈哈~之後我地又去食可口魚丸,好好味~~一路行一路buy左d手信,我地又buy左一張類似簽文既野~哈哈,佢話我將來會從事金融,投資既行業,又話我22,23歲會結婚....如果係真的話,咪好快....不是吧~~

之後我地搭車去北投搵我地既酒店check in了,開頭o係hk仲驚間酒店好差,不過一去到,見到個門面就知道我地係冇選錯的!!
一入去,剩係個lobby已經好正,而且個reception 姐姐已經好靚靚啊,又好人~~之後我地要求要轉一間四人房,因為我地原本係book的是兩間單人房。點知佢地又俾喎,仲俾我地選,最後選左三間之後,決定要左一間有兩張超大既king size床既房,真係好正~~~
不過美中不足就係,佢地個大眾池維修冇開到,攪到我地要o係自己房個池浸,不過都好大好靚,跟住我地又book左去做spa~~食埋野八點到我地就沖定涼落去做spa了~亞mo同togo先做,我and da跟住~每人做30分鐘~我覺得佢按d位置好舒服,可能係依兩日太攰了,又swim又揹咁多重野.....
做完返上房,亞mo and togo已經o係度浸緊溫泉~等佢地出黎就到我地了~d水熱囉,不過一浸完熱水再用凍水淋身,爽死了~但浸左3-4次之後,個頭已經有d暈
....OMG....出黎攤左o係床度舒服到真係難以形容啊
~~~~~~之後睇左陣電視,執左陣野,一點到就sleep lu~~張床真係好,大好舒服~~~~~~~~
|