八點幾起身,亞mo已經霸左個溫泉黎浸了~~之後我地吃埋早餐,我同亞da都作最後衝刺,浸多一round~之後十二點就check out了~好唔捨得,因為水美實在太正了~

之後我地就出發到天母行~打算搵下有冇d second hand既鋪頭,但最後都係搵唔到的~不過我同亞da就o係天母既誠品買左幾本書~平過hk架~我buy左兩本幾米~而亞da佢就幫她的妹妹買左5本書啊~~~~之後再join返亞mo and togo, 再吃埋個lunch再行~途徑一間levis既鋪頭,見佢d衫又幾靚喎,而且仲有八折,計返仲平過hk dd~都係百零蚊件~~yeah~~~之後我地行到一半,又落好大雨,成身濕哂囉.......跟住見天母冇咩野行,就搵下有冇車搭返去台北車站了~又比我地搵到,太好了~至少唔駛逐個捷運站搭返去啊~~上左巴士冇耐已經訓著左了
~係個司機提我地我地先識落車~~~
之後返酒店check in返,再放低野,我又去左搵christine,因為佢做野既地方離我地間酒店實在太近了~~~之後我地就出發去西門町食野,食完又行左一陣~我地就去左饒河街夜市了~~不過d野食就同士林差不多~最後我地食左一碗<泉水豆花>,個老闆又係好好人的
~~食完再行左一陣,就搭的士返酒店了~~~
又一day了~明天是free day~因為亞da約了她的台灣朋友啊~~
|