今日我地成十二點幾先起身,於是我地就拿拿臨換衫,因為亞da約了她的朋友~我地去左凱撒下面既地下街食野,一間叫<魔法咖哩>的店,但d咖哩好甜啊~~之後冇耐就同亞da and她的朋友分道揚鑣了~因為我,togo and mo要去<光華商場>,so.....去到第一時間睇下d碟,之後就同亞mo佢睇電腦野,應該係我同togo陪佢睇電腦至真,之後亞mo最後係用左台幣$4000買左佢想要既野~一Q清袋~~oh~
之後我就再睇下d碟,最後都決定buy套<原味之夏天>既vcd,唔知好冇睇呢,因為我想買果d,佢全部都話冇....激死了....之後我地又搭的士去返西門町,因為我要搵三伯父。點知又俾我地撞到亞da and她的朋友~命中注定我地要一齊逛啊~呵呵~~買左d野俾三伯父,就去左佢間鋪搵佢,好在佢重認得我,哈哈~~不過佢就要我幫佢抬箱水蜜桃返hk俾亞女麻
(個喼已經爆到死架啦)......
之後我地就由西門町行返酒店了,hea左陣,又鋤左幾鋪dee先再出去~因為我約左connie,但未夠鐘,佢話帶我地去buy 鳳梨酥etc.....不過由於我唔記得約左connie o係邊度等,於是唯有等佢打俾我啦.....不過o係我地等佢期間,就決定去排隊buy 冬甩食,因為係好多人排,而且我記得之前去日本,我係食過的!!!!好好味~~~~~排左30mins先buy到,我buy果三個都好好味~真係好正~間野叫<Mister Donut>~~
之後搵到connie之後,我地就去左忠孝xx站(已經忘記了)buy 鳳梨酥etc....之後佢又帶我地去<京華城>食野~個個d野都ok,係我果個差d囉,明明叫火鍋,點知俾哂錢先知火鍋原來係冇鍋的!!!!無奈
~~~~食完connie又請我地食豆花,都ok架~~
之後行左陣,影左d相就趕捷運尾班車返酒店lu~~~~夜晚又玩大富翁and 鋤dee先sleep~~~哈哈
|