last day~
今日我地十一點幾起身,因為十二點要check out了~~留左d行李o係酒店先出去行,打算行完先返黎拎~等埋亞da既朋友黎,我地就出發了,去西門町食意粉~我覺得好好味啊,不過杯野飲好x酸囉....食完就四圍去buy野,又buy<黑橋牌香腸>,又到<老天錄>buy鴨舌etc...
嘩,西門町星期六真係多人好多,而且仲有歌星果d live show~出名少少既有溫嵐啊~~之後我地buy完野,就去左一間cafe飲野~~hea到四點就行返酒店lu~
不幸既事情終於發生o係我身上,就係當每個人拎哂佢地既機票出黎既時候,我先發現....我果張係唔見左的....搵左好耐都冇...之前約果個Benz司機,於是就好好人咁幫我打電話去港龍問,又四圍幫我問....而亞da的朋友亦都好好人,又幫我搵~~~之後個司機見我地仲有時間,車左我地去機場附近,佢朋友既鋪頭俾我開喼搵...不過都係冇...

於是就去機場港龍既counter問....點知佢又話冇得補票,so就去左buy一張新的....要成八千幾蚊台幣....於是亞mo佢就拎佢張credit card出黎碌黎buy機票...好在有佢咋...如果唔係,都返唔到黎.......而果邊長榮既空姐又教我返hk點cam錢....唉,點解台灣人咁好
.....之後我地同亞da朋友say bye之後就入閘了~原定八點三十五分班機delay左,到九點半先上到機,十點先起飛~~~再見了台灣~~~!~

o係飛機上面,隻耳仔竟然冇痛喎,超好~~返到黎hk,拎埋行李已經十二點lu~好在又有亞mo既媽媽揸車黎接我地~~好好人~~thanks~返到home都係十二點幾~~媽媽and爸爸仲遲過我先返,因為佢地去左睇concert啊~d野留返聽日先執了~同加姐傾到四點幾先訓~~哈哈~~~
好攰,渡過了驚險的一天~亦為我地既trip劃上一個唔完美既句號...........唉
|