Hidy and Leo Ku Diary
如果一個人一輩子只能分到

一塊叫做幸福的蛋糕

寧願一小口很小口品嚐味道

不想過癮的一口吃掉...

Photos:

http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/hidyloveleo/my_photos
Hidy
暱稱: 古飄飄
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見
快快快
自以為是
遺憾
social dance
文章分類
全部 (300)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 300
留言總數: 232
今日人氣: 18
累積人氣: 10869
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 6 月 29 日  星期三   雨天


強戰世界 驚訝 分類: 未分類

今日十一點幾起身,因為同亞介佢地去唱K,不過已經係遲左去架喇....十二點半先到Greenbox,我地唱到二點幾,但出面落好大雨,原定今日既BBQ都取消左lu....但我地都等下睇下佢地會唔會改變主意,so我地去左睇戲~~~原先打算睇<下妻物語>的,不過屯門幾間都冇得睇,so我地決定睇<強戰世界>~~
 

未開場前o係m記hea左好耐囉.....之後四點就入場睇lu~~我覺得套戲幾好睇,個小朋友做得好好,叫得好高音,哈哈~而且有幾幕,唔知自己仲咩,睇到眼濕濕 ....因為個小朋友太慘了....咁細個就遇到依d事.....好在做戲姐,如果係真的話,我相信我未必會係去逃走果d人,因為好怕俾人捉到果刻,好驚的~記得之前都講過,如果依個世界上大部分人都變哂喪屍的話,我會選擇自殺死左去,因為唔想俾d核突喪屍追殺,又咬又剩,無比核突啊......最後雖然套戲個結局ma ma地,但總算大團圓冇事....哈哈~~成套戲總括黎講都不錯~~yeah~~

之後睇完出黎見到個天非常晴朗囉 ~亞介佢又打算再約返d人出黎bbq,不過相信應該冇人出架喇,so放棄左,而且夜晚亦都可能會再落雨ma!!

之後我同亞da就同亞介肥溫say bye了,因為我要去買我既<希望>~~~yeah~~同亞da去左MISSHA and Laneige,buy左d希望返home~~MISSHA好抵啊~~不過唔知好唔好用呢 ....而我就入返枝Laneige既Water Bank...一直都想買返,因為就黎用哂lu ~~買完就返home了~

今日雖然去唔到BBQ,改做下星期!!!不過我就買到野(希望)啊 ~~呵呵

  Tom Cruise and 可愛小朋友

 

  






訪客留言 (返回 Hidy 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]