今日十一點幾起身,因為同亞介佢地去唱K,不過已經係遲左去架喇....十二點半先到Greenbox,我地唱到二點幾,但出面落好大雨,原定今日既BBQ都取消左lu....但我地都等下睇下佢地會唔會改變主意,so我地去左睇戲~~~原先打算睇<下妻物語>的,不過屯門幾間都冇得睇,so我地決定睇<強戰世界>~~
未開場前o係m記hea左好耐囉.....之後四點就入場睇lu~~我覺得套戲幾好睇,個小朋友做得好好,叫得好高音,哈哈~而且有幾幕,唔知自己仲咩,睇到眼濕濕
....因為個小朋友太慘了....咁細個就遇到依d事.....好在做戲姐,如果係真的話,我相信我未必會係去逃走果d人,因為好怕俾人捉到果刻,好驚的~記得之前都講過,如果依個世界上大部分人都變哂喪屍的話,我會選擇自殺死左去,因為唔想俾d核突喪屍追殺,又咬又剩,無比核突啊......最後雖然套戲個結局ma ma地,但總算大團圓冇事....哈哈~~成套戲總括黎講都不錯~~yeah~~
之後睇完出黎見到個天非常晴朗囉
~亞介佢又打算再約返d人出黎bbq,不過相信應該冇人出架喇,so放棄左,而且夜晚亦都可能會再落雨ma!!
之後我同亞da就同亞介肥溫say bye了,因為我要去買我既<希望>~~~yeah~~同亞da去左MISSHA and Laneige,buy左d希望返home~~MISSHA好抵啊~~不過唔知好唔好用呢
....而我就入返枝Laneige既Water Bank...一直都想買返,因為就黎用哂lu
~~買完就返home了~
今日雖然去唔到BBQ,改做下星期!!!不過我就買到野(希望)啊
~~呵呵
Tom Cruise and 可愛小朋友

|