今日lunch一齊去左飲茶,之後先去上堂,understanding consumer又係case study....hea下hea下吹下水又落堂.....
今日陳展竟然察覺到我係一個將所有唔開心收埋既人,但佢不停咁話我會短命囉,因為佢話唔開心既人會好快死....哈哈.....touch wood吧!!!
但老實說,依幾個月來,若果真係問我,有冇一件開心既事而難忘既,就真係冇.....
發覺自己真係愈黎愈自卑,諗好多野都好灰,好多時候自己已經盡量去做到最好,因為好怕會令到人地失望,有陣時甚至真係灰到連自己都睇唔起自己...what can I do??!!