今日十二點幾就死左起身...其實係病到有d呼吸困難,喉嚨又痛...所以先起身...之後就約左DaDa佢地出去做Project..wing 下wing下咁出去...
出到去傾到差不多五點幾,原本都打算同DaDa佢地去睇戲...但媽媽佢打電話黎問我去唔去buy電話,(ps: 我部電話n820俾人老笠左N世,偷我電話既粉人一定不得好死...),咁於是就約埋加姐一齊去左睇電話...唉..冇得去睇戲Tim,不過好彩dada佢地係睇''變相怪B''姐...因為我想睇''哈爾''多D...我一日到黑屋企都有兩件''變相怪B''啦,駛咩去戲院睇Wor...哈哈
最後我打算buy依個k700i,雖然部機好似out左dd,但加姐話d function同s700i差不多...於是咁我打算俾錢之際,個''3''既sales突然同我講話我上年5月先buy左個NEC N820,唔夠一年,係用唔到個優惠價buy,即係會相差$700,咁我即刻話要諗諗啦...因為加姐話如果係正價的話,咁唔需要俾''3''依個惊水台搵合約綁住,唔唔,i agree with you!!因為我對上兩次buy電話都係o係''3''度buy,一綁綁左幾年lu...又貴又唔抵,d 人服務態度奇差...
咁我地去完食野之後就去左衛訊睇睇...最後都係choose返k700i,而且佢重平d啊,雖然冇$700咁多,但都好過冇啦...最後trade埋個舊鬼機(舊到冇得再舊既panasonic GD95),用左$2180 buy左...我覺得幾好呀部機,越睇越好,yeah~

聽日同亞彤去剪頭髮,希望有個新形象啊~~

|