今日十一點幾起身,同媽媽佢地去左食野,佢地就出左去探亞嫲,而我就去左電頭髮...唉.....我一點鐘去,差不多成7點先去得...,亞彤佢三點鐘黎,因為佢係剩剪,so遲d先去搵我,但佢都等左我好耐啊,sorry啊,怪就怪d人手腳出奇地慢啦...而且唔知重咩對眼今日成日都好痛,個頭又痛,又鼻塞...重要我坐六個鐘...但出黎個頭竟異常核突..好鬆囉,重差不多剪短哂我留左咁多年既頭髮...我都唔係想咁剪,我想剪返果時o係日本整果個頭,o係hk我整咁多次都整唔返,而且個個都覺得我果時返黎個頭係最好睇...唉...天啊,我點見人啊,成個師奶咁....好想快d長返啊...
不過我o係依六個鐘入面睇左''神經俠侶'',又出奇地好睇wor,吳鎮宇做得好好,Eason都幾攪笑...依個都算係今日最大既收穫黎既..
一陣重要溫英文quiz...死得..又未病好,但如果今次quiz再肥,就死啦,好忟囉d成績...奸爸爹先...但摸一摸自己個頭就心都痛埋...
|