事但打d野先,費事俾人話懶啦~哈哈
依幾日都幾無聊,不過聽日就忙d,因為聽日將會有4份工去見,但我只係選擇左3份....因為果一份係o係觀塘的...
今日不停勁send email出去,哈哈~有d好快就打電話黎叫我去in喇~希望今次得啦..........因為如果升到既話,只係剩返一個月時間可以去返工咋.....