Hidy and Leo Ku Diary
如果一個人一輩子只能分到

一塊叫做幸福的蛋糕

寧願一小口很小口品嚐味道

不想過癮的一口吃掉...

Photos:

http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/hidyloveleo/my_photos
Hidy
暱稱: 古飄飄
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見
快快快
自以為是
遺憾
social dance
文章分類
全部 (300)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 300
留言總數: 232
今日人氣: 10
累積人氣: 10861
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 3 月 24 日  星期四   晴天


哈爾的滿足... 驚訝 分類: 未分類

今日一早返去上IBA,得我亞MO,Peggie返,亞介同亞da都冇返,跟住Patrick佢講左一陣書,就話自己唔舒服,叫我地自己畫張關於我地自己既product既demo草圖,唉,我地即刻好無奈囉,因為畫畫叻果兩個又冇返wor...於是我地就硬著頭皮去畫啦,於是由亞mo執筆....哈哈,好在亞da佢最後帶埋份一早畫好既返黎,如果唔係....不過patrick佢由十點break打後都冇見過佢lu...唉,咁就過左一堂...由於跟住果堂普通話要quiz,so我做左三手既準備,yeah~就係寫左dd o係檯,又抄左張紙袋住同埋安排左亞da坐左o係我前面,呵呵...不過miss佢好鬼麻煩,有好幾次都有'危險'啊...但我覺得今次都應該會高分既...hehe

之後考完筆試,因為今日只係一半人去考口試,而亞da同peggie佢地又未夠鐘考,so我地去左'扒王之王'食野啊..d野ma ma地啦...跟住亞da佢要趕返去考,但同佢返到去時,個miss竟然走左...<--不負責任
於是打俾正在o係凱都買飛既亞mo佢地,後來join埋佢地就返學校上IBO~

放學我地同埋Billy Sir佢一齊去睇''哈爾移動城堡''真係好好睇...未睇之前已經有好大既期望,睇完更加覺得好滿足啊  ,真係好正,睇完心情都好d,hehe~~~~~之後自己就死左返屋企lu~~

好耶,有得放假喇,但又要做好多既HW,一定要挑戰難度,要O係今個假期做起大半啊....

PS:

1.今日發現原來真係好多人用K700i,就連o係戲院坐我隔離既亞嬋都....有點兒無奈啊='=

2.等車返屋企果陣,好攪笑,遇到一個女仔,佢原來搭錯車,佢原本想搭k51去嶺南,但搭左去青山灣既車,於是佢問完我路之後,再問我係咪又係讀嶺南既師姐....師姐?後尾問佢佢係讀yr1既...唔通我真係未老先衰? 於是o係沖完涼既時候即刻敷左個mask...唉,都唔係第一次架喇,唔通十九歲已經好老??激死我喇......>''<






訪客留言 (返回 Hidy 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]