今日一早返去上IBA,得我亞MO,Peggie返,亞介同亞da都冇返,跟住Patrick佢講左一陣書,就話自己唔舒服,叫我地自己畫張關於我地自己既product既demo草圖,唉,我地即刻好無奈囉,因為畫畫叻果兩個又冇返wor...於是我地就硬著頭皮去畫啦,於是由亞mo執筆....哈哈,好在亞da佢最後帶埋份一早畫好既返黎,如果唔係....不過patrick佢由十點break打後都冇見過佢lu...唉,咁就過左一堂...由於跟住果堂普通話要quiz,so我做左三手既準備,yeah~就係寫左dd o係檯,又抄左張紙袋住同埋安排左亞da坐左o係我前面,呵呵...不過miss佢好鬼麻煩,有好幾次都有'危險'啊...但我覺得今次都應該會高分既...hehe
之後考完筆試,因為今日只係一半人去考口試,而亞da同peggie佢地又未夠鐘考,so我地去左'扒王之王'食野啊..d野ma ma地啦...跟住亞da佢要趕返去考,但同佢返到去時,個miss竟然走左...<--不負責任
於是打俾正在o係凱都買飛既亞mo佢地,後來join埋佢地就返學校上IBO~
放學我地同埋Billy Sir佢一齊去睇''哈爾移動城堡''真係好好睇...未睇之前已經有好大既期望,睇完更加覺得好滿足啊
,真係好正,睇完心情都好d,hehe~~~~~之後自己就死左返屋企lu~~
好耶,有得放假喇,但又要做好多既HW,一定要挑戰難度,要O係今個假期做起大半啊....
PS:
1.今日發現原來真係好多人用K700i,就連o係戲院坐我隔離既亞嬋都....有點兒無奈啊='=
2.等車返屋企果陣,好攪笑,遇到一個女仔,佢原來搭錯車,佢原本想搭k51去嶺南,但搭左去青山灣既車,於是佢問完我路之後,再問我係咪又係讀嶺南既師姐....師姐?後尾問佢佢係讀yr1既...唔通我真係未老先衰?
於是o係沖完涼既時候即刻敷左個mask...唉,都唔係第一次架喇,唔通十九歲已經好老??激死我喇......>''<
|