Today返工....返到去知道老細上左大陸,而另一個同事就請左假,so得返我同另一位同事o係公司....都冇野做既,只係幫個同事打左封contract就上下網睇下d新聞,check下email咁,之後連我既同事都冇野做,我就提議不如o係msn play game啦...哈哈~但由於公司既電腦實在太慢,so個同事就拎左副啤牌出黎鋤dee喇~哈哈~~超好笑~哈~

玩到一點準備收工之際,d電話就係咁響,麻鬼煩,之前玩果時又冇人打黎,阻住我收工.....跟住打埋俾老細請星期一既假就收工走人lu~~搵左加姐and亞儀一齊去食米線,行左陣就返home了~
因為實在太眼訓既關係,so我去左訓晏覺,自從上左瑜珈後,自己至少識得點樣去將個人relax....幾好~訓到差不多七點就去上瑜珈lu~~剛剛返黎,沖完涼,感覺幾好啊~~哈哈
依排自己成日都覺得好似好寂寞咁.....
|