今日原先打算去亞da度做IBA,但最後都冇去...於是o係屋企做左我自己果part既IBA之後,攪埋物流份功課,因為尋日睇完<哈爾>既關係,想繼續沉醉宮崎竣既電影度,所以就開左<千與千尋>睇,雖然睇左好好多次,但咁多次都係好好睇...
跟住7點度成家一齊去左食飯,之後就一直睇電視,無聊地過... 聽日約左亞介上去亞DA度做IBA,打算做完先去BBQ~希望聽日可以玩得開心D,乘機Relax下啊~哈哈