今日訓到兩點幾,冇去到聽個講座,條友係咁打黎叫我去.....嘈住哂....攪到我冇覺好訓...如果唔係,可以仲訓晏d..... 約左亞da,介,肥溫,mo去睇戲,七點去到凱都買飛...睇我想睇,由基仔配音既<露寶冶的世界>,幾好睇,好好笑....基仔配音配得真係唔錯~~
之後睇完九點幾,決定去華都燉奶佬搵togo,順便食埋飯....大家吹下水,坐到十點幾先走,之後就搭車返去lu~~
頭先我地o係度傾下一齊攪年宵攤檔依個計劃,但晏晝同亞da講既,亞mo佢地話會好貴....唉...再諗下其他先得..... 聽日十一點就返去re-exam喇......死期到!!