Hidy and Leo Ku Diary
如果一個人一輩子只能分到

一塊叫做幸福的蛋糕

寧願一小口很小口品嚐味道

不想過癮的一口吃掉...

Photos:

http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/hidyloveleo/my_photos
Hidy
暱稱: 古飄飄
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見
快快快
自以為是
遺憾
social dance
文章分類
全部 (300)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 300
留言總數: 232
今日人氣: 12
累積人氣: 10839
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 8 月 10 日  星期三   雨天


秘密 開心 分類: 未分類

尋日同peggie講左d秘密野...不過唔知點解...自己心情有d忐忑...點算~~

仲有尋日實惠個經理亞娟打電話黎問我返唔返工,我話我而家已經返緊一份文職啊,於是佢問我星期六,日返唔返得....諗左一諗,決定博到盡,賺到幾多得幾多喇~哈哈,於是應承左,但可惜唔係返安定,係返天水圍....仲要係忠少果間.....都唔知係好定唔好喇,因為天水圍話近唔近,話遠又唔遠咁....由屋企去都要轉幾次車....唉...仲要今日o係度諗返先記得,我係逢星期六學瑜珈的!!oh my god....不過最緊要既係,唔知我既人工仲會唔會同以前一樣呢?!呵呵~~~

講返今日,照常返工,但係超眼訓囉....不過好幸運地,我返到公司先落雨,so冇被淋濕而且一直都keep住有d野做,但最慘既係好似永遠都係臨收工先一次過好多野做咁....so都要攪到差不多八點先走....不過今日都有少少好轉,就係尋日打黎令到我滕哂雞既鬼佬又打黎,但今日我至少冷靜dd,冇尋日咁激動,而且都開始估到佢想講咩喇....不過....同佢講左一陣,佢都係叫左個講廣東話既黎同我講....唉....
咁又一day喇~~星期六返嶺南聽什麼講座...唔知可唔可以同到亞da睇戲呢....

**o係依度要恭喜亞彤o係會考都算係拎到好成績!!
P.S. 已經好好架喇~至少有5科合格呀,Right~~






訪客留言 (返回 Hidy 的日誌)


Peggie 於 2005-08-11 10:17 AM 發表:
幫你做嘢...多謝都冇句~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下....您講咩呀,我唔係好明喎//.....
您幫我做d咩呀?我點解唔係好知既....
Posted at 2005-08-11 08:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]