今日約左蕙蕙去睇<多啦A夢>睇2:30~套戲都幾好睇啊,臨尾我同蕙蕙都睇到眼濕濕....睇完就去左影貼紙相,影得幾好~哈哈,好攪笑~~
之後就同蕙蕙一齊返左屋企。之後約左da & mo ,又係去睇戲,係睇<v仔>....睇7:30....不過依套就超唔好睇,悶到我差d訓著,而且個故事都幾無聊....d配音又ma ma....唉...之後我地去左食<薀沙>,食到十點幾就走lu~~睇日又要返工,個頭好痛!!