唉....又係用'唉'黎做開場白~~唉.... 心情依然有d忐忑.....心情又不好....依排d情緒真係起伏得好大.... 希望愈大,失望就愈大....而家既我根本唔知下一步想點。好多既未知,好多既憂慮,好多既如果,好多既幻想,好多既好多.... 就算同幾多人傾計都好,自己心入面既憂慮好似反而愈來愈多,愈來愈煩咁....有時真係覺得自己有點兒自討苦吃....點解會發展到咁地步呢?!唉....